danielsjakt

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Daniel Hjort - 23 mars 2015 21:28

Har varit ute ikväll och kollat till den "nygamla" åteln jag skrev om förra veckan, grisarna går där varenda natt nu, så igår beställde jag en ny åtelkamera för att lättare ha koll på vilken tid grisarna kommer och var det är för grisar.

 

Jag har börjat planera mitt kommande repotage i Jaktweekend, och det måste vara klart tills någon vecka innan Elmia Game Fair då tidningen ska släppas på mässan!

 

Jag kan inte avslöja för mycket här och nu ifall det inte skulle gå som jag har planerat? Men går det som jag vill så kommer ni att kunna läsa de i tidningen sen=)

Bodil från Jagiska ska iallafall vara "huvudpersonen" i repotaget. Bara att hålla tummarna nu!!

 

 

En rulltunna är alltid populärt på en åtel! Väl insnurrad av grisarna.

 

 

 

Även en gammal ensilagebal har kommit till användning.

 

 

 

Tjärträdet används också flitigt just nu.

 

Imorgon få det bli en runda till skogen igen, och jag hoppas jag hinner få hem min kamera då så jag kan börja planera så fort som möjligt=)

Ovido - Quiz & Flashcards