danielsjakt

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Daniel Hjort - 17 mars 2015 20:34

 

Nu är det inte många dagar kvar innan det är dags för jaktkryssningen 2015! På fredag stiger vi på båten för ett dygn full med fest, mässa och jobb! 

Vi är ett 30 tal personer som åker ihop upp till Stockholm på fredag förmiddag, kan ju bara gissa att det bli en bra förfest på bussen upp👍 

 

På lördag när själva mässan är kommer jag att finnas i Jaktweekends monter precis i entrén till mässan! Vad jag ska göra ver jag faktiskt inte? Men eftersom jag är med i mässtidningen på båten så ville dom att jag skulle vara med i montern också. Kommer väll inte vara där hela tiden då jag troligtvis sover när den öppnar? ;-/ Har ju fått en del mejl av er läsare om jag kommer vara med på själva mässan, och nu fick ni svaret👍 

 

vi ses på båten gott folk😄

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards