danielsjakt

Alla inlägg den 29 april 2015

Av Daniel Hjort - 29 april 2015 21:10

Snart är det lite långledigt igen, känns faktiskt riktigt behövligt nu; känner mig allmänt trött o sliten, men tiden går fort nu, och semestern och allt va de innebär är här fortare än man anar, vilket innebär att min flytt även är inom räckhåll nu, första juli går flytten=)

 

Min ledighet kommer till stor del att innebära jakt, ska även in till vetlanda på lördag med ett gäng vänner, en liten tradition att åak på cruisingen!!

 

Igår hade jag lite dötid, och vad passar inte bättre än att fixa lite majsbomber då?

 

Jag har gjort en del olika test, som jag kommer att prova om ett tag, för att se vad som funkar bäst, man måste ju prova sig fram till en riktigt bra blandning!

 

 

 

En del av grejerna jag använder, finns ju givetvis lite mer saker man kan ha i, men de kommer jag aldrig att avslöja=) Lite måste man ju få ha för sig själv!! Haha, låt fantasin flöda=)

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards