danielsjakt

Alla inlägg den 26 april 2015

Av Daniel Hjort - 26 april 2015 16:10

Efter min och Andreas lyckade natt var de dags för mig och Bodil och prova lyckan igår. Jag hade 2 kompisar från med mig från Danmark som ville sitta på gris! Vi satte ut dom på 2 olika ställen där vi trodde grisarna skulle komma fram. jag och Bodil bestämde oss för att hålla koll på nysådden, vi var på massor med olika fält o kolla. Vi rörde oss mellan åkrarna utan att få se några grisar. 

 

Danskarna hade inte heller några grisar hos sig på hela natten:/ 

 

De var väl en sån där natt igen när alla grisar lyser med sin frånvaro och man undrar om de ens finns nått vilt på markerna överhuvudtaget? Vädret var ju ändå så pass bra igår så jag var helt säker på att grisarna skulle vara ute! 

 

Detta är väll lite de som jag tycker är det roliga med vildsvinen, att dom är så fruktansvärt oberäkniga, man kan aldrig förutse var när och hur dom kommer från den ena till den andra kvällen! 

 

Nog om det, jag och Bodil ger oss inte. Inga sura miner här inte. Nu väntar 4 dagars jobb innan det bli lite "långledigt" 👍

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards