danielsjakt

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Daniel Hjort - 13 maj 2015 08:44

God morgon.

 

Nu är dagen äntligen kommen, idag är första dagen på en fullspäckad vecka/helg.

 

Om några timmar ska jag möta upp Karin, vi ska dra vidare till Jänköping för att handla en massa som behövs i helgen och sen installera oss i lägenheten, samt möta upp Sophie.

 

Jag tänkte med detta inlägg ge lite info ang Elmia och Jaktweekwnd!

 

Jag kommer sti i Jaktweekends monter D08:08, med mig finns hela gänget från

JAGISKA.SE

 

Kom gärna förbi o snacka lite med oss! Hos oss få du även ta del av gratis jakttidning tävlingar mm!

 


Om du inte redan är prenumerant på tidningen så löser vi de på plats=)

 

 

 

På fredag är det dags för det omtalade

 

AFTERPARTY

 

Missa inte detta, se till att komma i tid!

 

Nu hoppas jag att vi ses under helgen, jag vet att detta kommer bli en bra mässa=)

 

Ha de bra så ses vi!!!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards