danielsjakt

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Daniel Hjort - 6 september 2014 21:11

Hallå! 

 

Skulle le egentligen jagat bock ikväll, men då jag jobbat hela dagen typ så sov jag lite ikväll ist, när jag vaknade så blev de åtelrundan. Har börjat mata grisarna med äpplen nu när de finns så gott om dom. Skit smidigt, de räcker ju lite längre än annan mat. behöver ju inte åka och mata varenda dag nu och de e ju skönt:-) har faktiskt sluppit älgarna på åtlarna med. Trodde annars att dom skulle komma direkt? 

 

 

Om en liten stund tänker jag ge mig ut i den nytröskade säden. Bonnen hade sett grisarna där igår kväll, riktigt smidigt att jaga dom i spillsäden ju! Få se om de kommer några grisar? Vore ju kul om den stora flocken kommer som jag såg förra veckan:-) återstå att se😃 

 

imån bli de heldag i skogen, starta upp lite av åtlarna och starta upp en ny foderplats:-) Första hundjskten närmar ju sig nu. Tiden rullar på i bra fart nu

 

Ha en bra lördagskväll allihop:-) 

Ovido - Quiz & Flashcards