danielsjakt

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Daniel Hjort - 22 juli 2014 20:04

igår var ju sista kvällen i min tredagars jakt. 

jag Carl och John var ute, delade upp oss på olika fält och inte helt förvånat så var de gris på alla fälten, men bara suggor och jättesmå kultingar som inte gick att komma åt. 

Jag gav upp ganska fort då jag var helt slut, trött som en överkörd grävling, så kl 2 åkte vi hemåt tomhänta. 

 

Idag har jag bara sovit och tagit de lugnt så jag orkar vara uppe hela natten, nu har vi nämligen börjat resan mot norrland! Först ett stopp i Östersund hos Andreas på deras nya gård. Sover där en natt och sen är det äntligen dags för FÄVIKEN!!!!! 

Bara massa folk och öl hela helgen! Sjukt trevligt:-) 

 

Så nu sitter vi i bilen taggade till tusen! 

 

Hoppas vi ses där uppe👍

Ovido - Quiz & Flashcards