danielsjakt

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av Daniel Hjort - 26 augusti 2015 22:09

På lördag och söndag är det dags för årets upplaga av Skånska jakt och fiske mässan på Bosjökloster!


Det är första gången jag besöker mässan, så ser fram emot detta riktigt mycket nu, bara hört bra saker om den mässan.

Jag åker inte ner som besökare, jag kommer att finnas tillsammans med Tobias Åberg från Redmoose i hans monter, montern ligger inne på "logen" där kommer ni ha möjlighet att köpa lite filmer av olika slag och ni kan också lösa en årsprenumeration på JAKTFLIX.SE


Jag kommer finnas på plats under hela helgen, och på söndagen ansluter sig även Karin från Jagiska!


 


Har förstått att det är många av er som läser bloggen som ska dit, fått en del mejl med frågan om jag kommer finnas på plats, och nu har ni fått svaret=)

 


Hoppas vi ses i helgen!  

Ovido - Quiz & Flashcards