danielsjakt

Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Daniel Hjort - 22 juni 2015 19:39

Idag efter jobbet åkte jag direkt hem till pappa o hämtade mina fiskesaker, pker o köpte lite nya drag o såna där "braoha" grejjer.

 

Sen åkte jag och Axa ner till jaktmarken där gölen ligger som jag skulle fiska i, började helt ok, en liten gädda blev det, senare blev det ytterligare en gädda och en abborre, (gäddorna var väääldigt små) den ena fick simma tillbaka, men den andra fastnade kroken så illa på så den fick följa med hem, få bli kräftbete av den=) Det var va jag hann att få innan åskan började närma sig, rodde i land o tog hand om fisken!

 

   

 

Jag har min ena åtel väldigt nära båten så innan det började regna allt för mycket åkte jag för att kolla om de vatt några grisar inatt, svårt o säga eftersom det regnat så mycket idag så kunde jag inte se några vidare slag, men till min förvåning var det pyrfäsrka slag i leran, så grisarna hade iaf gått över åteln under tiden jag var i båten, tog ut Axa i bilen o skulle se om hon reagerade på slagen, och visst gjorde hon det, skogstokig blev hon i kopplet=)

 

 

 

Tjärträdet är väldigt välanvänt nu=)

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards