danielsjakt

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Daniel Hjort - 29 maj 2015 16:02

Halloj!

 

Snart är det dags för den årliga upplagan av Ullared Game Fair!

 

Jag har varit där flera år i rad innan och tycker att det är en riktigt trevlig liten mässa, som trots storleken ändå har ett riktigt bra utbud.

 

Vi började planera lite smått för ett tag sen om att vi skulle åka, men efter att de var några som inte kunde och några som bara ville åka över dagen och en del jobb kom emellan så rann de ut i sanden lite, så det var bara jag och karin som har pratat om att åka över dagen men sagt att vi ta de lite som de kommer ist.

 

Men idag på morgonen ringde Sophie (mer igenkänd som norskan) från Jagiska.com och frågade om inte vi kunde hänga med henne till ullare nästa fredag, jag hakade på direkt utan att ens fundera, norskan skulle ändå hålla sig här nere i dom södra delarna av landet och då passade det ju rikrigt bra att slå två flugor i en smäll. Vi kollade med Karin o Bodil om dom var på. Karin hakade på direkt men Bodil var tyvärr uppbokad på annat. Så nu är boende bokat så vi anländer till Ullared nästa fredag den 5 juni på kvällen någon gång, eftersom vi jobbar allihopa på fredag så missar vi en mässdag, men vi hinner ju att umgås med dolk på kvällen och kolla mässan på lördagen=)

 

 

 

För er som inte varit på mässan innan så rekomendera jag er att ta en liten tripp dit, jag har aldrig blivit besviken iaf!

 

Vi kommer inte att stå i någon monter även om förfrågningar har kommit in så har iaf jag valt att tacka nej, efter Elmia känner man sig ganska nöjd på den fronten ett tag till=)

 

Här är en liten del av alla utställare som kommer finnas på plats:

 

Trijicon, Aimpoint, Benelli, Beretta, Blaser, Browning, Chevalier, Classic vapen, Dogtech, Garmin, Gyttorp, Neverlost, icom, Lafayette, Leupold, Swedteam, Norma, Sako, Swarovski, Vallavagnen, Ziess, Zodiac, Härkila, Pinewood och många många fler....

 

Har du planer på att åka? Hoppas vi ses där isf!!

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards