danielsjakt

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Daniel Hjort - 16 maj 2015 19:10

Då var jag hemma igen efter några intensiva dagar på Elmia game fair i Jönköping!

 

Stod ju tillsammans med Jaktweekend i deras monter, och där fanns även Jagiska på plats.

 

Träffat massa trevligt folk, riktigt kul att ni som läser kommer fram och pratar, det uppskattas alltid, det ä väll först då man verkligen förstår hur stor bloggen egentligen har blivit, det är ju inget man tänker på annars, hade ju inte riktigt tid att prata någon längre stund med allihopa, men gjorde så gott jag kunde=)

 

   

 

Torsdagen kände väll iaf jag att det var mest tryck på mässan, sjukt mycket folk. Hörde från någon att det har varit över 20 000 besökare, det är ju riktigt bra!

 

Igår hade vi ju vårt "Afterparty" på Harrys inne i jönköping, där vi hade lite prisutdelning ifrån vår tävling som vi hade i montern, där det blev utdelat riktigt bra priser,

Tack till Jaktia Jönköping, Jägarliv, Jaktflix, P4H, Bearskin och Jagiska för sponsringen av priserna.

 

 

Kvällen blev mer än lyckad, vi ha bara fått höra massa posstiva saker, riktigt kul att så många kunde komma, idag var man kanske lite sliten efter en helnatt på krogen, men det var de värt=)

 

 

 

Stort tack till Elmia och speciellt till Jaktweekend för denna gång, vi kommer nog att ses snart igen!

 

Just nu är jag mer död än levande, jag vet ju att en riktigt hektisk vecka på jobbet är på ingång, så nu tänker jag faktiskt dra täcket över huvudet o sova för natten!

 

Jag kommer upp med svaret på vinnaren i tävlingen jag har på facebook under morgondagen!!

 

Ha de bra=)

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards