danielsjakt

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Daniel Hjort - 12 maj 2015 18:22

För en tid sedan fick jag hem lite provprodukter från företaget Smäll.

 

 

Smäll drivs av Daniel Petersson Sandin.

 

Va är då smäll?

 

Smäll är ett företag som gör en rad olika lockmedel till framförallt vildsvin, ett lockmedel som ser till att din jakt bli riktigt lyckad.

 

Jag har givetvis provat detta lockmedel för att se resultat. Jag har hällt ut det på åtlar där jag haft gris tidigare, och på mina nystartade åtlar där jag inte haft gris än, har även testat att hälla ut lite på ett ställe där jag aldrig matat på innan, funkade det? Oja, det funkade riktigt bra!!!

 

 

 

Här i denna granen testade jag att hälla ut majs som var blandat med smäll.

 

Redan samma natt vat vildsvinen på plats, de kan ni se på bilden här nere=)

 

 

 

Det är väll det bästa sättet att testa nya produkter tycker jag, att hälla ut de på ett ställe där man aldrig matat innan, då ser man ju verkligen effekten.

 

Som sagt så testade jag att mata på lite åtlar också, grisarna höll sig på åteln i flera timmar och verkligen finputsade marken där jag hält ut smälls lock medel.

 

 

Extra kul är att det var första gånegn jag hade denna flocken på åteln, kom samma natt som jag hält ut smäll=)

 

Är du sugen på att testa detta själv?

 

Besök då

 

www.Smäll.se

 

Där kan du beställa dina egna produkter!

 

De kommer också att finnas på elmia, där du kan handla direkt av Daniel och Co!

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards