danielsjakt

Alla inlägg den 19 april 2015

Av Daniel Hjort - 19 april 2015 20:10

För ett tag sen blev jag kontaktad av Erik Lindström, ägare av jaktsajten Jägarliv.

Han frågade mig om jag ville ha ett samarbete ihop med dom igenom min blogg, och jag såg ju inga hinder så visst tackade jag ja. Ser de lite som en utmaning de med, att få blogga hos någon annan samtidigit som jag driver min egna blogg!

 

 

 

Va är då Jägarliv för något?

 

Jägarliv är en stor jaktsajt på nätet, som bedriver webbshop, bloggar och gör en hel del film. Finns även på facebook där dom har drygt 16000 medlemmar.

Många av er har nog sett filmerna med André Åkerström och Sebastian Engdahl, två välkända ansikten i jägarvärlden, och i mitt tycke gör dom grymt bra jakt filmer.

(finns att kolla på på jaktflix)

 

Jägarliv drivs av Erik Lindström och Kenny Bucklin, ni kommer att kunna träffa dom under Elmia Game Fair nu i maj.

 

Kolla in deras hemsida redan nu.

 

 

www.Jagarliv.com

 

 

Mer uppdateringar kommer inom kort=)

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards