danielsjakt

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Daniel Hjort - 12 april 2015 17:15

Hej på er.

 

Inlägget igår om skottskadan spred sig verkligen som en löpeld, bland andra bloggare och på sociala medier, kollade min besöksstatestik idag och fick en smärre chock!!

 

Jag har ganska många besökare i vanliga fall, men detta var helt sjukt.

känns som att jag lyckades nå ut till mycket folk, och det var väll lite de som var meningen med inlägget!

 

Jag har fått flera hundra kommentarer mestadels på facebook, och till 90% är det bara positiva skrivelser. Men en o annan kommentar om att jag inte ska beskylla folk för att ha skjutit på grisen, men vart folk har fått de ifrån de vet jag inte? Jag har inte beskyllt någon för nått alls!

 

Ang besöksstatestiken,

 

Det finns ca 300 000 registrerade bloggar på portalen jag bloggar för, och det finns över

6 000 000 inlägg.

 

Igår hamnade jag på topp 100 för flest besökare under de dygnet, inte nog med det, inlägget lästes av så mycket folk så att bloggen hamnade på plats nr 2. Kommer ju säkert inte hända igen!

 

Jag printade lite av listorna igår.

 

 

 

De tråkiga med den synliga besöksstatestiken i bloggen är ju att det bara är dom personerna som är regestrerade som bloggare som räknas i statestiken alla besökare kan se, så jag få beställa mina riktiga siffror från kundservice för att få veta de exakta antalet besökare.

 

 

Sen är det nu klart att de kommer ett nytt samarbete tillsammans med några killar som driver ett väldigt snabbt växande varumärke. Mer om det kommer när allt är färdigt=)

Ovido - Quiz & Flashcards