danielsjakt

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Daniel Hjort - 31 mars 2015 20:43

Hej.

 

har varit ute och kollat till ena åteln idag! Grisarna hade vatt framme som vanligt. Men jag har ett litet "problem"? Jag kan inte säga om det är två olika grupper eller om det är en o samma grupp fast på olika tider?

 

Jag har haft en grupp på 5 rödgrisar varenda kväll kl 21, och i förgår hade jag dom 5 röda kl 21 i vanlig ordning och sen ett gäng till kl 00. som jag tyckte var samma?

Och natten till idag var grisarna aldrig där kl 21 utan vid 00, och jag kan inte riktigt säga om det är samma grisar eller om dom på ena bilden är något större?

 

Här ser ni en bild på de gänget som alltid kommer till åteln kl 21. Det är 5 grisar i den gruppen.

(syns bara 4 på bilden)

 

 

Och här ser ni bilden på dom jag tycker ser lite större ut?

 

 

Är det bara att dessa grisar stå närmre kameran som gör att jag tro att de e olika eller är de så att dom är lite större?

 

Kommentera gärna om vad ni tror?

Ovido - Quiz & Flashcards