danielsjakt

Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

Hunnit med en del idag!

Av Daniel Hjort - 28 mars 2015 17:00

Ja, idag har jag hunnit med en hel del fasktiskt, körde ut till den "nygamla" åteln för att kolla till grisarna,och visst hade dom vart där, säkert 25 nätter i rad har dom vart framme nu, och i förgår satte jag upp en kamera som jag köpt, allt för att jag vill ha lite bättre koll på vilken tid dom kommer och för att få till ett bra repotage till jaktweekend!

 

så nu fick jag veta va det är för grisar iaf!

 

 

 

Perfekta storlekar på dessa grisar, så under nästa helg bli det sittning tillsammans med Bodil!

 

Passade på att fylla på mat när jag ändå var där..

 

 

Senare åkte jag ner till Rörvik och mötte upp Andreas. Vi styckade upp ett vildsvin, så nu är de också klart!

 

Sen började vi förbereda inför kommande jakter, jäste majs i massor, de bli grejer detta=)

 

 

 

En egentillverkad blandning med en massa olika ingridienser, funkar klockrent!

 

   

 

Så nu få det stå tills vi behöver de nästa gång. Ju längre det står, ju bättre bli det=)

 
 
Ingen bild

Patrik

29 mars 2015 00:27

Hej Daniel!

Fantastisk bra blogg du har! Du ska veta att du är en väldigt stor förebild för väldigt många unga jägare. Har själv en son på 14 år som följer dig slaviskt. Du är en stor idol för han och hans jaktvänner. Vi kommer till elmia mässan och dom hoppas verkligen på att få träffa dig där.
Fortsätt med det du gör, du är grym!

Mvh Patrik

Daniel Hjort

29 mars 2015 11:23

Tack de var snällt sagt.👍 Ja men självklart så ska vi se till att jag få träffa dom på elmia!

/Daniel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel Hjort - 4 maj 2019 12:43

Igår var jag på jobb på Lagerbutiken i Stockaryd genom Fodax. Var även inbjuden som gäst då jag är från Stockaryd från böran. En trevlig liten tillställnng.    Hade tidigare på dagen bestämt med Andreas att vi skulle jaga ihop ute på mina jaktmar...

Av Daniel Hjort - 26 april 2019 14:11


Nu har jag jagat en hel del den senaste tiden, det har gått förvånansvärt bra dessutom. Några grisar har det blivit.   Jag har ganska mycket mark att jaga på, vilket resulterar i att möjligheten att få skjuta ett vildsvin ökar. Det är extremt ...

Av Daniel Hjort - 16 mars 2019 13:26

ÄNTLIGEN blev det jag för mig igen, på tok för länge sedan sen jag jagade en hel natt.   Det har varit extremt mycket jobb förmin del. Mitt vanliga jobb tar ju sin tid och iom med mina ambassadörbyten så har även det tagit tid, mycket fotografer...

Av Daniel Hjort - 9 februari 2019 16:46

Som många av er sett på mina sociala medier och andra kanaler har jag fått den stora äran att bli ambassadör för sveriges största och mest kända jaktbutik/webshop.    Så fort jag fick frågan visste jag att detta skulle bli kul=)  Det var något he...

Av Daniel Hjort - 28 december 2018 18:04


Julafton i all ära, men visst är det skönt när kvällen kommer och firandet är över?    Många åker nog gärna hem och slänger sig på soffan efter alla middgar och ståhej, det gör ju gärna jag med i regel, men energin var på topp och vädret var helt...

Ovido - Quiz & Flashcards