danielsjakt

Direktlänk till inlägg 22 mars 2015

Jaktkryssningen 2015

Av Daniel Hjort - 22 mars 2015 14:35

Nu är vi tillbaka på hemmaplan efter att varit på jaktkryssningen som avgick från Stockholm!

 

Vi åkte buss från jönköping med några kompisar från Gislaved! Vi blev ett 30 tal jaktgalna smålänningar som åkte ihop. Bussresan var bara en enda stor fest, träffa nytt folk som alla är liksinnade, då kan inget gå fel?

 

Väl uppe i stockholm blev det baren nån timme innan påstigning, träffade massa folk som man känner igen genom Facebook och Instagram speciellt.

 

Vi instalerade oss i våra hytter och en riktigt bra förfest började. Lite senare var det middag och efter det drog den riktigt festen igång, träffade riktigt mycket folk, trevliga allihop, drack öl o shots till höger och vänster, är väll de man gör på kryssningar antar jag?

 

Jag har fått en del bilder skickade till mig, men vet att det finns mer så om ni vill så skicka gärna era bilder från kryssningen till

Daniel.hjort@hotmail.com

 

Här kommer iaf lite bilder från helgen!

       

Sara och jag träffade några killar från Åland, skapade lite bytesjakt där det ser vi fram emot!

S  

Nathalie från "Jakt för livet"

   

Festade en del med Evelina från bloggen JAGISKA.

 

 

Jag och Ulrika Karlsson Arne, ett välkänt ansikte i jägarvärlden=)

 

Träffade en del av er som följer bloggen också, kul få prata med folk som har läst bloggen sen start, nya bekantskaper skapades och jaktinbjudningar till hösten.!

 

Mässan i sig var väll ganska bra, lite utställare, men det fanns ju ändå saker att kolla på! Jag är förvånad över att det var så mycket folk, smockfullt på mässområdet=)

 

Jaktkryssningen får iaf högsta betyg, och jag hoppas det bli samma resa och upplägg nästa år igen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel Hjort - 4 maj 2019 12:43

Igår var jag på jobb på Lagerbutiken i Stockaryd genom Fodax. Var även inbjuden som gäst då jag är från Stockaryd från böran. En trevlig liten tillställnng.    Hade tidigare på dagen bestämt med Andreas att vi skulle jaga ihop ute på mina jaktmar...

Av Daniel Hjort - 26 april 2019 14:11


Nu har jag jagat en hel del den senaste tiden, det har gått förvånansvärt bra dessutom. Några grisar har det blivit.   Jag har ganska mycket mark att jaga på, vilket resulterar i att möjligheten att få skjuta ett vildsvin ökar. Det är extremt ...

Av Daniel Hjort - 16 mars 2019 13:26

ÄNTLIGEN blev det jag för mig igen, på tok för länge sedan sen jag jagade en hel natt.   Det har varit extremt mycket jobb förmin del. Mitt vanliga jobb tar ju sin tid och iom med mina ambassadörbyten så har även det tagit tid, mycket fotografer...

Av Daniel Hjort - 9 februari 2019 16:46

Som många av er sett på mina sociala medier och andra kanaler har jag fått den stora äran att bli ambassadör för sveriges största och mest kända jaktbutik/webshop.    Så fort jag fick frågan visste jag att detta skulle bli kul=)  Det var något he...

Av Daniel Hjort - 28 december 2018 18:04


Julafton i all ära, men visst är det skönt när kvällen kommer och firandet är över?    Många åker nog gärna hem och slänger sig på soffan efter alla middgar och ståhej, det gör ju gärna jag med i regel, men energin var på topp och vädret var helt...

Ovido - Quiz & Flashcards