danielsjakt

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Daniel Hjort - 3 januari 2015 08:59

Hallå! 

 

Har sett att många har vart inne och läst om när jag sköt grisen. Det som stå här är de som stämmer. Sen att Expressen och diverse olika tidningar vinklat detta till nått helt annat. De va ingen rekordgris jag sköt och det var jag väldigt tydlig med när dom ringde mig. Jag sa flera gånger att detta är det största vildsvin JAG nånsin skjutit. Har mejlat dom som skrev detta om att de dom skriver inye stämmer!! Men tyvärr inte fått nått gehör. 

 

Sett på Facebook en rad olika kommentarer om vad jag ska ha sagt, men som jag skrev tidigare så ha dom hittat på väldigt mycket själva! Ångrar nått jävulskt att jag ställde upp på detta. Kunde väll aldrig tro att det skulle bli sån grej av det? 

 

Fick chansen att förklara de hela när radion hörde av sig igår, hade inte en aning om att dom skulle ringa, men såg då min chans att lyfta fram hur det verkligen var. 

 

 

Så sagt, tro inte på va tidningarna skriver! 

 

Nu nu skiter vi i detta och jagar vidare ist:-) 

 

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards