danielsjakt

Alla inlägg den 29 juli 2014

Av Daniel Hjort - 29 juli 2014 15:11

det blev inte riktigt som jag tänkt mig med uppdatering av bloggen under vår resa till Fäviken...

väl framme i Fäviken försvann min teckning på telefonen helt:-( jag då sammanfatta mässan lite kort här. 


Vi kom upp till Fäviken i torsdags morgon (jag Martina Erik och Nicklas) campingen var nästan tom när vi anlände men de fyllde på sjukt fort och snart var alla campingar fulla! 

Värmen undgick väll ingen? Fruktansvärd hetta där uppe. Men ölen gjorde ju sitt med👍

Själva mässan var jag inte inne på mer än 2-3 timmar totalt, det var inget jag var ute efter o köpa precis heller men träffade ju en massa folk man kände och de e ju alltid trevligt:-) 

Lite synd var det att jag inte hann träffa alla jag hade bestämt att ses med där uppe, var ju inte lätt utan telefon:-( 

Men träffade en hel del läsare från bloggen där uppe! Alltid lika kul när ni kommer fram o pratar jakt mm🐗


Går att sammanfatta Fäviken game fair såhär:


VILKEN FEST!!!!


 

Nästa år är jag där igen de kan ni lita på:-)


 Vi åkte hem sent på lördagsnatten, vi ville komma iväg då vi hade nästan 100 mil att se fram emot. 


Vägen hem gick ruggigt bra att köra och fort gick de med. Trött och sliten efter en hård helg blev de några timmars sömn innan de var dags för skyddsjakten igen. Den har vart efterlängtad! 

Jakten gick bra, efter några timmars smygande kom jag till skott på en gris och allt fick bra:-) 

 


Och igår var de dags igen, och även den kvällen bjöd på "katt och råtta" lek innan jag lyckades skuta en liten gris till!

 

Nu väntar 2 dagars jobb innan det är dags för jag igen!! 

Hoppas ni andra får en fortsatt bra semester! 


Ha de!! 

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards