danielsjakt

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Daniel Hjort - 6 juli 2014 13:23

Ja, nu lider helgen mot sitt slut och en veckas extrajobb väntar mig:-) 

Igår kväll var jag ju dom sagt ute med carl och jagade på vallarna, några grisar syntes till men inget vi kom åt att skjuta på tyvärr. Nu får grisarna lite siesta innan nästa helg dra igång, och då borde dom ha börjat gå i säden? (Hoppas jag) 

har varit ute och kollat nästan varje dag denna veckan men inga stora skador har de hunnit bli än, men visst de kommer de e jag säker på. 

  

Blir en hel del vete/havre fält i år:-) lätt den roligaste jaktformen vi har:-)


Om en stund tänkte jag åka ut till en liten offside mark och mata på åteln, besök av suggor och kultingar varenda natt nu i några veckor. Men sitta och skjuta randiga kultingar på åtel gör jag absolut inte!! Så dom få gå och växa till sig lite nu:-)   

En gammal bild från den åteln! 


Och glöm inte tävlingen!!!! 


Dela bara detta inlägg på din Facebook och skriv på min "gilla" sida 

(Danielsjakt.bloggplatsen.se) på Facebook att du delat så är du automatiskt med i tävlingen! Går bra att kommentera något av mina inlägg här i bloggen med:-)   

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards