danielsjakt

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Daniel Hjort - 1 februari 2013 18:10

Ja för många är de ju så att jaktsäsongen är över, speciellt för alla som inte jaga gris! De e ju de som är så skönt med grisjakten att man aldrig behöver ställa in bössan överhuvudtaget! Men hundjakten är ju i stort sätt över, men på vissa ställen är de fortfarande älgjakt kvar! Så nu på söndag ska jag ut till john o jaga, dom ska ha en susta älgjakt nu! Då de inte är nån älg skjuten än så ska vi väll försöka en gång till=) En stor o en liten ska skjutas!


Har suttit ute ganska mycket på en av Andreas åtlar nu ett tag, men så fort jag är där så vill inte grisarna komma fram! Antingen så kommer dom innan eller efter jag kommer/går=(


Har inte haft en enda gris på min åtel på över en månad, dom försvann med vinden typ, börjar misstänka att någon har gjort jävelskap där nere nu, då jag ha börjat mata på ett ställe 150 meter därifrån, och då kom grisarna efter 2 dygn! Mycket lustigt? Men nu har jag lånat in en massa kameror! Så nu sitter de 6 olika kameror runt omkring och på åteln! Och de dröjer nog inte länge innan jag ha fått nått kul på kort tro jag inte=) Ska bli intressant o se vem/vilka det är som de sticker lite extra i ögonen på och inte kan låta bli att förstöra!


Hur har ni andra de på era åtlar? Mycket grisar eller? Någon som har sett av några randiga kultingar än då?


Ha de bra!!

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards