danielsjakt

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Daniel Hjort - 13 januari 2013 19:19

Hallå!

Nu är de nya året här, men säsongen är ju inte lut för det! Jag jagar på lika mycket som vanligt!

Har inte bloggat pga att jag har vatt i valet o kvalet att lägga ner den! Och detta pga att de finns folk som bara springer med en massa skit om vad man gör o inte gör! Saker som är helt tagna ur luften! Men eftersom jag vet vem/vilka som gjort detta så ha jag tagit avstånd från dom! Lika bra de! Nog om de, jag kommer fortsätta som inget ha hänt=)


En del har väll hänt sen sist, men orkar inte skriva om allt som hänt!


Kan ta en av grejjerna som är höjdpunkten iaf!


Jag va ute o jagade på en kompis mark förra veckan! Fick syn på en gris efter en stund och smög mig på den, såg att han va ganska stor, men fick ett läge på han och sköt! Grisen slog omkull men innan jag ens hann o blinka så va han på benen igen! Fan med tämkte jag! Detta gick nog inte bra! i samma veva kommer Axa springades! Hon ha lyckats ta sig ur bilen! Hon springer in där grisen försvann och efter en bit skäller hon på bra! Eftersom jag inte kunde hitta nått på skottplatsen så ville jag inte gå in själv, utan ringde till Andreas som kom efter c:a 40 minuter! Axa stod fortfarande o skällde på samma ställe, men eftersom hon fortfarande e väldigt omogeoch lite rädd av sig så trodde jag hon bara stod o skällde på vinden, hon ha gjot de några gånger innan! Men vi gick in för att kolla, och Andreas hann inte mer än över stenmuren innan de small, där stod grisen och Axa tätt intill o skällde! Min lycka var total! Äntligen börja de släppa lite!=)

 

Axa och Andreas med Galten!


Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards