danielsjakt

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Daniel Hjort - 28 oktober 2012 19:34

Nu i helgen var de ju fullt upp med jakt som vanligt!

igår va de älgjakt med de vanliga laget, och mats lyckades skjuta en kalv för Anders jämttik=)

Kallt som bara den va de med, men jag slapp ju frysa lika länge som dom andra då jag var tvungen att bryta kl 12 för att hinna med allt inför idag, alla åtlar skulle matas på, spåra av vägarna lite m,m!

Och idag var de grisjakt, med ett härligt gäng! Tyvärr blev de ingen större succé, en liten gris skjuten av Richard och en räv skkjuten av john! Var faktiskt dåligt med grisar inne idag, nu blev ju inte dom "heta" områderna igenomgångna tyvärr=( Men ibland bli de lite fel=( Jaja inget o hänga läpp över, nu kan jag ge mig på skyddsjakten igen, och börja planera inför nästa jakt som är om 3 veckor, då bli de grisjakt 2 dagar i rad på lite olika ställen, de ser vi fram emot! Nu får väll bössan vila lite denna veckan! Jobb som gäller! Men veckorna gå så fort, så snart helg igen ju!


Hur gick de för er andra i helgen då?

Presentation


DANIELSJAKT

Fråga mig

28 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards