danielsjakt

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Daniel Hjort - 17 juni 2012 22:51

Har visst inte uppdaterat på väldigt länge?? Kanske ska skylla på att jag haft mycket att göra? Hmm? nä så är inte fallet, jag hade faktiskt glömt bort att jag starat Bloggen helt..! Jaja jag gör ett nytt försök Att inte glömma den igen=) Vi är ju som sagt ett gäng som brinner för detta med grisjakt..! Och nu ha de gått väldigt bra för oss allihopa..! Mycket gris som fallit för oss=) Här kommer lite bilder som sammanfattar dom två senaste månaderna=)

Enjoy..!  

Här är Andreas med en galt han skjöt ute på mina marker utanför vetlanda.! Han vägde 124 kg, men tyvärr så vart betarna avslagna=( 

    

Översta bilden är på mig och en gylta jag skjöt på mina marker, Hunden på bilden är Signar blandning mellan karelare och jämte, vi fick ta med han ut då grisen gick in i en tätning och la sig.

Bild nr 2 är från en annan kväll när jag vart ute på skyddjakt och fick skjuta 2 mindre grisar..!  

Här sitter John med en galt han skjöt ute på Richards marker, fina tänder på han=)     

Här är jag och Thalin efter en minst sagt lyckad kväll på vallarna..! Thalin fick skjuta en liten gylta, och jag en galt på 90 kg, dock inga betar på han=(  

här har det gått bra för Richard när han vart ute hos en bonde som haft mycket problem den sista tiden..! En lycklig skytt=)           Bilderna ovanför är på en del av grisarna jag skjutit nu den sista tiden på skyddsjakt..! Finns fler bilder på när vi vart ute på jakt, tänkte jag lägger upp dom i ett inlägg efter detta..!

 

Nähä, ut och jaga med er nu, och lycka till=)

Ovido - Quiz & Flashcards